Rustdag - Reisverslag uit Ambleside, Verenigd Koninkrijk van Jeroen en Marjolein - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Ambleside, Verenigd Koninkrijk van Jeroen en Marjolein - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Marjolein

16 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Ambleside

Woensdag 16 juni: rustdag!
Weer: fantastisch mooi weer, zelfs nog wat warmer dan gisteren
Vandaag gaan we lekker Ambleside in want daar zijn we nog niet echt geweest en we hebben ook wat boodschapjes nodig. Wat een leuk lief dorpje is het en nadat we een heel schattig smal huisje over het water hebben bewonderd gaan we even een lekkere thee/koffie met carrot cake eten bij de 'giggling goose'. Daarna wat dingen gekocht en terug naar de camping om Laura zo wat in haar ritme te houden. De lieve meid doet momenteel niets liever dan helpen met broodjes maken, tafel dekken, servies opruimen en ga zo maar door. Ze vind het camperen echt fantastisch en maar wat gezellig zo met pa en ma de hele dag op stap!
Na haar slaapje zijn we lekker naar de speeltuin gegaan op de camping waar we volop gevoetbald hebben met andere kleine kinderen waardoor ook Laura mee kon doen. Moe en voldaan terug naar de caravan en heerlijk een maaltje gekookt van boontjes, rijst en worstjes. Daarna nog wat spelen en toen was het bedtijd.
Ik heb nog even een ommetje gemaakt en toen eindelijk een hertje gezien. Jeroen had 's morgens al een hertje gezien en met z'n 3-en hebben we ook konijntjes gezien. Laura wilde er gelijk achteraan gaan het bos in!
Ook hebben we besloten dat we morgen nog niet gaan vertrekken maar nog 2 nachten extra blijven want het bevalt uitstekend hier en we hebben nog veel te zien hier in the Lake District.