uitstapje naar Tram Museum Dorp + foto's! - Reisverslag uit Bakewell, Verenigd Koninkrijk van Jeroen en Marjolein - WaarBenJij.nu uitstapje naar Tram Museum Dorp + foto's! - Reisverslag uit Bakewell, Verenigd Koninkrijk van Jeroen en Marjolein - WaarBenJij.nu

uitstapje naar Tram Museum Dorp + foto's!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Marjolein

29 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Bakewell

naar het Tram Museum Dorp met Marja en Gerard
Weer: bewolkt begin met wat druppels later heerlijk
Vanmorgen gezellig met z'n allen ontbeten (helaas met witbrood in plaats van bruin). Daarna met 2 auto's via een onmogelijke maar wel heel mooie binnendoor route naar het Tram Village. Waar de oude tijd in een stadje is nagebouwd en diverse oude trammen rondrijden. Vol enthousiasme storten we ons op de eerste tram en daarna volgen er nog meer met een rondrit ook buiten het terrein met weer mooie vergezichten. Laura kan er geen genoeg van krijgen maar het verschil tussen tram en trein is voor haar nog niet uit te leggen. Er zat een museum bij met een aantal oude trams van over de hele wereld inclusief eentje uit Den Haag.
Na een korte lunch zijn we terug gegaan en hebben we lekker even rustig aangedaan terwijl Laura (waarvoor je juist rustig aan deden) heerlijk haar bedje aan het afbreken was (moderne middagslaap??).
Aan het begin van de avond gezellig het dorpje in en bij een pub wat gegeten. Daarna gezellig wat gebabbeld bij de tent toen Laura op bed lag. De kleine meid had koorts en veel last van het doorkomen van haar kiezen.

oh ja en omdat we nu eindelijk weer een camping met internet hebben zijn er een 10-tal foto's geplaatst bij de diverse dagen...tot snel!

• 01 Juli 2010 - 07:39

Yvonne:

Wat een prachtige foto's, ik krijg zo'n zin in vakantie als ik die prachtige omgevingsfoto's zie. Schitterend zoals Laura meehelpt met het opzetten van de voortent!