Reisdag naar Peak District - Reisverslag uit Bakewell, Verenigd Koninkrijk van Jeroen en Marjolein - WaarBenJij.nu Reisdag naar Peak District - Reisverslag uit Bakewell, Verenigd Koninkrijk van Jeroen en Marjolein - WaarBenJij.nu

Reisdag naar Peak District

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Marjolein

28 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Bakewell

reisdag naar het Peak District, Bakewell
Weer een mooie stralende dag!
Vandaag staat weer een reisdag op het programma om er zo voor te zorgen dat we de terugreis in twee delen kunnen splitsen. We pakken de boel snel in en zorgen dat we rond 10 uur aan het rijden zijn. Ons doel is het Peak District en daar komen we rond 3 uur 's middags aan. Het gebied is weer heel anders veel meer heuvelachtig en met meer bossen. De schaapjes ontbreken hier natuurlijk ook niet!
Op de camping heeft Laura volop geholpen met het opzetten van de voortent dit tot vermaak van de overige campinggasten…'s avonds lekker wat makkelijks gegeten en daarna kwamen Marja en Gerard met de camper op de camping aan. Dolle pret alhoewel Laura dat dus echt niks van snapte want die horen hier natuurlijk niet thuis!
Toen Laura eenmaal op bed lag hebben wij lekker met z'n 4-en bij kunnen kletsen.

• 01 Juli 2010 - 06:56

John:

Gezellig met z'n allen!

Doe Marja en die baard ook de groetjes van mij.

Nog 1 dagje werken en dan ben ik ook 3 weken vrij. Zal ik ook langskomen? Wordt het een Zwitserland reunie.

Leuke foto's, 25% dat zie je toch bij voorkeur bij je salaris opgehoogd worden. Met een sleurhut omhoog is wel iets minder.