Stranddag! - Reisverslag uit Craster, Verenigd Koninkrijk van Jeroen en Marjolein - WaarBenJij.nu Stranddag! - Reisverslag uit Craster, Verenigd Koninkrijk van Jeroen en Marjolein - WaarBenJij.nu

Stranddag!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Marjolein

27 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Craster

Weer: mooi zonnig met af en toe een wolkje, lekker windje
Vanmorgen zijn we na het ontbijt heerlijk met Laura naar de zee gegaan. Daar moesten we wel wat voor rijden want het merendeel van de kust hier is juist heel rotsachtig en daarom verklaard tot beschermd natuurgebied. Bij een klein plaatsje even verderop vonden we een mooi stuk strand. Het was gezellig druk met andere bezoekers en kite survers enzo. We hebben met Laura heerlijk gevoetbald (ze zou zo een basis plek in het Nederlandse elftal kunnen krijgen), zandkastelen gebouwd (en vooral gesloopt…) en vervolgens heerlijk de zee in. Dat was dus erg koud maar daar gaf ze helemaal niks om! Iedere keer maar weer die golven in en zich lekker laten vallen; het was dolle pret. Uiteindelijk doodop terug naar de camping en na de lunch heerlijk in slaap gevallen.
Na haar slaapje was het al vrij laat en hebben we eerst rustig aan gedaan. Daarna lekker met z'n 3-en gegeten in een lokale pub met een heerlijke tuin om in te zitten. Mooie afsluiter van dit gebied.