shop en inpak dag - Reisverslag uit Bakewell, Verenigd Koninkrijk van Jeroen en Marjolein - WaarBenJij.nu shop en inpak dag - Reisverslag uit Bakewell, Verenigd Koninkrijk van Jeroen en Marjolein - WaarBenJij.nu

shop en inpak dag

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Marjolein

30 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Bakewell

vandaag is de laatste echte vakantiedag op een camping. in de morgen ontbijten we nog even gezellig met Marja en Gerard voordat zij doorgaan richting het Noorden. Wijzelf gaan daarna het dorpje Bakewell om even als een echte toerist te shoppen. Heel veel kopen we niet maar we genieten nog wel even van een heerlijk kopje thee/koffie met een joekels groot stuk cake erbij!
Tijdens Laura's slaapje op de camping genieten we nog even van het heerlijke zonnetje; het is echt goed warm vandaag!
Als Laura wakker is gaan we inpakken en natuurlijk draagt ook Laura haar steentje bij (wat niet perse betekend dat het allemaal sneller gaat.....).
we eten een simpel pasta maaltje met vooral veel restjes dat scheelt weer mee terug nemen!
Daarna nog een rondje over de camping op jacht naar konijntjes gevolgd door een heuze zeven-mini-heuvelen-loop van Laura en pa waarbij de eerste er geen genoeg van kon krijgen en de laatste er al snel meer dan genoeg van had...
Niet al te laat ons bed in want we zijn van plan om rond 5 uur te gaan rijden om zo de mogelijke files rondom London zoveel mogelijk voor te zijn.
Tot snel!