Veilig weer thuis! - Reisverslag uit De Meern, Nederland van Jeroen en Marjolein - WaarBenJij.nu Veilig weer thuis! - Reisverslag uit De Meern, Nederland van Jeroen en Marjolein - WaarBenJij.nu

Veilig weer thuis!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Marjolein

01 Juli 2010 | Nederland, De Meern

Jawel de wekker liep op tijd af en we reden iets na 5-en van de camping af.
Gelijk toen we daaraf waren kwamen we tot de vreselijke ontdekking dat we gisteren zijn vergeten te tanken en dus bijna al in het rood reden! Niet zo'n fijn gevoel met een caravan achter de auto, het vroege tijdstip en het verlaten gebied waar we zaten.
Toch maar doorgereden in de hoop een tankstation tegen te komen. Helaas ging dat echt niet lukken en ten einde raad hebben we toen maar naar een station gebeld; die wisten te vertellen waar een 24-uurs station zat wat we letterlijk op een vrijwel lege tank gehaald hebben. PFFF maar geen fijne start van je reisdag!
Daarna verliep alles voorspoedig en ook de beruchte M25 om Londen heen was geen probleem.
In Dover probeerde we op een vroegere boot mee te komen maar daar moesten we flink voor bijbetalen dus hebben we uiteindelijk 1 boot eerder kunnen pakken. Tussendoor nog even lekker gelunched en uitgerust in de caravan.
De boottocht ging weer goed en ook de rest van de reis door Frankrijk en Belgie verliep spoedig.
Op een volle parkeerplaats tussen vrachtwagens nog even in de caravan gegeten met een overenthousiaste Laura die dol was op die grote wagens! Een truck met dubbele oplegger werd door haar tot trein verklaard....
Na 23 uur kwamen we bij ons huis aan!
Na wat gestoei om de caravan op de oprit te krijgen zat deze vakantie er weer op!

We hebben er van genoten zo met z'n 3-en op reis in een caravan en gaan nu op zoek naar een eigen caravan. We vonden het leuk om jullie reacties te lezen en hopen snel weer iedereen te zien.
Voor al diegene die nog moeten gaan; fijne vakantie en geniet ervan!

Liefs,
Laura, Jeroen en Marjolein