Lekker zwemmen en nog meer Romeinse oudheden - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jeroen en Marjolein - WaarBenJij.nu Lekker zwemmen en nog meer Romeinse oudheden - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jeroen en Marjolein - WaarBenJij.nu

Lekker zwemmen en nog meer Romeinse oudheden

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Marjolein

22 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dinsdag 22 juni 2010: zwembad en Homestead (oud Romeins fort)
Weer: strak blauwe lucht, 22 graden en pas 's middags meer wind
's morgens is al gelijk te zien dat het vandaag een warme en mooie dag gaat worden. Dat komt goed uit want we willen met Laura lekker naar het plaatselijke zwembad gaan. Daar hebben ze 3 mooie baden die alle verwarmd water hebben. Heerlijk hebben we daarin gespeeld en ze is zelfs de grote glijbaan afgeweest met Jeroen en mij. Door de opkomende wind was het toch wel koud voor haar dus heel lang zijn we er niet geweest. Lekker op de camping genoten van vers brood en na een korte middagslaap van Laura zijn we naar Homestead gegaan. Hier ligt een oud Romeins fort aan de rand van Hadrian's wall. Het is nog behoorlijk intact en we lopen er een tijdje rond. Laura zit heerlijk in de drager dit keer met zonnebril op tegen het felle licht en Ie-oor erbij voor de gezelligheid.
Bij "Twice brewed" weer heerlijk gegeten ook al had Laura niet zo'n zin. Kennelijk zitten de kiezen haar echt dwars…
Op de camping zijn we begonnen met afbreken van de voortent en inpakken zodat we morgenochtend op weg kunnen richting Craster onze volgende stop. Gezellig met nog wat Engelse campinggasten gesproken en vroeg naar binnen gevlucht want de wind was gaan liggen en dat betekend midgets. Wat een kleine rotbeestjes en het echte jeuken begint pas daarna!