reisdag naar kust Northumberland (Craster) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jeroen en Marjolein - WaarBenJij.nu reisdag naar kust Northumberland (Craster) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jeroen en Marjolein - WaarBenJij.nu

reisdag naar kust Northumberland (Craster)

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Marjolein

23 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Weer: mooi droog weer ongeveer 20 graden met wat wind
Vandaag hebben we de spullen verder ingepakt en na een korte stop in het dorpje voor wat laatste boodschappen zijn we weer op pad gegaan. Dit keer met extra oponthoudt doordat er een ernstig ongeluk gebeurt was waardoor de weg afgesloten was en we een stuk om moesten rijden. Boven Newcastle veranderd de A1 van een ruime snelweg in af en toe een tweebaansweg dus dat wil wel wat zeggen! Nadat we van de 'snelweg' afgegaan waren kwamen we al snel terecht op weggetjes waarbij we ons afvroegen wat we moesten doen als we nog een caravan of een bus tegen zouden komen. Gelukkig was dat niet het geval.
Wel bleek de camping bij Craster die we op het oog hadden al volgeboekt te zijn dus dat voorspelde niet veel goeds. Ze verwezen ons naar eentje een klein stukje verderop en daar kregen we in ieder geval voor 2 nachten een plek met elektriciteit. Of het weekend ging lukken moesten ze nog even nagaan.
Toch maar het risico genomen op een kort verblijf en de buitentent opgezet. 's middags zijn we even het dorpje in geweest maar behalve de haven, een visrokerij en een pub was er niet veel te beleven dus daar waren we snel van terug. 's avonds niet veel meer gedaan.