trip naar Kielder Lake - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jeroen en Marjolein - WaarBenJij.nu trip naar Kielder Lake - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jeroen en Marjolein - WaarBenJij.nu

trip naar Kielder Lake

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Marjolein

21 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Weer: begon bewolkt maar klaarde steeds meer op wel harde wind
Na het ontbijt naar het informatiecentrum toe om te kijken wat er allemaal te doen is in het gebied. We besluiten door te rijden het Northumberland National Park in naar het Kielder water. Dit gebied is zo dun bevolkt en natuurrijk dat hier zelfs nog otters voorkomen (niet dat wij ze gezien hebben, maar toch!)
Na een autorit door een mooie omgeving met fantastische vergezichten kwamen we in het dorpje Falstone. Een heerlijk slaapdorpje met een theehuis in de oude school. Aldaar hebben we genoten van een heerlijk English breakfast als lunch…en Laura heeft gesmikkeld van toast met marmalade.
Even nog de Kielder dam op de foto gezet en toen weer op caravan aan….
's middags hebben we lekker gerommeld op de camping en zijn we nog even boodschappen wezen doen in het dorpje. Aldaar Ie-oor gekocht, het ezeltje uit Winnie de Pooh en sindsdien is Laura druk bezig met verzorgen en kroelen van haar nieuwe knuffel. Een aanwinst voor de collectie dus (ze had er tenslotte nog niet zoveel…..)
's avonds een maaltje pasta op de camping en toen een rustige avond in. Wat een andere vakantie dan vorig jaar: nu staat echt even de rust centraal maar de omgeving is er niet minder mooi op!
Morgen nog een dagje hier en dan gaan we door richting de kust omdat we gehoord hebben dat hier dicht bij de kust een hele grote groep papegaaiduikers zit. Daar willen we natuurlijk graag naar toe.

Even nog wat reacties op jullie reacties: tja John ondanks dat Jeroen niet met zijn vingers in het gips zit is het linksrijden en voortent opzetten dusdanig inspannend dat je het nog even met mijn verslagen moet doen…..sorry.
Het masseren van Laura's tenen resulteerde in een complete kietelpartij want dat dit haar ging helpen dat had ze niet door dat het kietelde dat wel. Misschien moeten we nog even wat beter onze techniek verfijnen maar in ieder geval bedankt voor de tip Yvonne die zijn altijd erg welkom en hebben al eerder geholpen.