Rustdag - Reisverslag uit Ambleside, Verenigd Koninkrijk van Jeroen en Marjolein - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Ambleside, Verenigd Koninkrijk van Jeroen en Marjolein - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Marjolein

13 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Ambleside

Zondag 13 juni: rustdag
Weer; met bakken regent het maar het is niet echt koud….
Vandaag gaan we lekker bijkomen van de lange reisdag van gisteren. We worden wakker van het geregen op het dak; oeps dat betekent niet veel goeds voor vandaag! We zijn allemaal zo moe dat zelfs Laura lekker uitslaapt in haar lekkere hoekje. Pas rond 19.30 uur wordt ze wakker en komt ze er even gezellig bij liggen. Rustig opstaan en met Laura samen uitgebreid gebruik gemaakt van de schone douches. Gezellig hoor met zo'n kwebbeltante!
Ontbijt zoals thuis gewoon yoghurt en muesli want voor een full English breakfast hebben we nog geen fut. Daarna de caravan wat verder ingericht zodat alles een beter plekje heeft. Bij de shop cq receptie informatie opgehaald over de omgeving en de bestelde croissants en chocolade broodjes. Heerlijk vooruitzicht voor de lunch.
Daarna gezellig de tent gespeeld terwijl Jeroen de voortent opzet voordat het nog meer gaat regenen. De voortent geeft veel meer ruimte en dat is heerlijk, zeker nu het weer zo slecht is.
Na de lunch zijn we allemaal even gaan slapen om goed bij te komen van de reis. Toen we wakker werden brak het zonnetje door en hebben we de camping verder verkend. Er is een uitgebreide bibliotheek waar we even gezeten hebben en al rondlopend krijg je met allerlei mensen wel even contact. Zeker van Laura zijn ze erg gecharmeerd! Daarna lekker met z'n 3-en naar de speeltuin toe waar het steeds drukker werd en we veel lol gehad hebben. Laura heeft ook nog even mee gedaan aan het voetballen maar dat ging toch wel iets te snel voor haar leeftijd. Daarna terug naar huis en gesmikkeld in de voortent van een heerlijke pastamaaltijd. Toen nog even buiten met de bal gespeeld en daarna is ze haar bedje ingegaan. Daar heeft ze nog een hele tijd gespeeld met het bedlampje; tja niet te weerstaan natuurlijk! Het werd al snel te koud om nog langer buiten te zitten dus hebben we het niet heel laat gemaakt. Morgen is het weer waarschijnlijk beter en gaan we de omgeving echt verkennen!