Harrison Hot Springs - Reisverslag uit Harrison Hot Springs, Canada van Jeroen en Marjolein - WaarBenJij.nu Harrison Hot Springs - Reisverslag uit Harrison Hot Springs, Canada van Jeroen en Marjolein - WaarBenJij.nu

Harrison Hot Springs

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Marjolein

01 Oktober 2009 | Canada, Harrison Hot Springs

Donderdag 1 Oktober 2009

We worden wakker terwijl het flink aan het regenen is. Dit is de ommekeer en ontkomen gaat niet lukken want de hele regio heeft er last van. Dus maar lekker lui opstaan en ontbijten en toen de zwemspullen gepakt en richting het zwembad gegaan.

Het bleek heerlijk warm water te zijn van rond de 38 graden met allerlei mineralen erin waardoor het super zacht aanvoelt. Met Laura in onze armen lekker rondgedobbert en allerlei spelletjes gedaan. Ook was er een grote eend als zwemband en daar heeft ze zich heerlijk mee vermaakt. Na een klein uurtje zijn we terug gegaan naar de camping; te lang in dit water blijven is niet goed voor je. Terug in de camper zijn zowel Laura als ik lekker even een tukkie gaan doen. Jeroen heeft zitten lezen (en slapen???).

Na de lunch gewapend met paraplu toch even de boulevard op om naar het meer te kijken en wat rond te lopen in het dorpje. Het was redelijk uitgestorven maar dat was te verwachten met dit weer en de tijd van het jaar. Na een heerlijke kop koffie en thee begon het echte inpakwerk in de camper. Laura werd er helemaal zenuwachtig van en was bang dat we zonder haar weg gingen. Tuurlijk niet! Toen alles ingepakt was zijn we een dorpje terug gereden om daar lekker wat te gaan eten. Tenslotte is het de laatste avond van onze huwelijksreis alvorens we aan de terugreis beginnen. Het eten was lekker, de sfeer gezellig en ook Laura heeft zich prima vermaakt met van alles en nog wat.

In de stromende regen terug naar de camping en nu nog even lezen en dagboek bijwerken. Morgen staat een fikse reisdag voor de boeg en we proberen die zo rustig mogelijk te maken voor ons allemaal.

Tot snel!

Km gereden: 15 km
Km totaal: 3132 km
Plaats: Harrison Hot Springs
Camping: Glencoe RV Park

• 03 Oktober 2009 - 19:34

Gerard En Marja:

Geweldige vakantie geweest volgens mij. Ik hoop dat jullie er een goeie herinnering aan hebben.